პროექტი


                     პროექტი

1
პროექტის სახელწოდება
სივრცული ფიგურები
2
პროექტის მთავარი იდეა
მოსწავლეები ძიების პროცესში გაერკვნენ თუ რას ითვისებენ ისინი,როგორ ითვისებენ და რა მეთოდებით.ფიგურების შესწავლის შემდგომ შეძლონ მათი ამოცნობა,ელემენტების დასახელება.
3
პროექტის აქტუალობა
დაკვირვების შედეგად დადგინდა,რომ ბავშვებს უჭირთ სივრცული ფიგურების აღქმა,რაც ინტერესს უკარგავთ მათ გეომეტრიის შესწავლაში და იწვევს ამ საგნის შემდგომ ჩამორჩენას.
4
პროექტის მიზნები
პროექტის ძირითადი მიზანია,პრობლემის აღმოფქვრა დასაწყისშივე,ინოვაციური მეთოდის (კეთებით სწავლების მეთოდით)და დაკვირვების გამოყენების საშუალებით,მათი დაინტერესება,მოტივაციის ამაღლება და ე.ს.გ-ს შედეგზე გასვლა.
5
მონაწილეთა ასაკი
10-11 წელი
6
ვადები (ხანგრძლივობა)
1 კვირა
7
მოსალოდნელი შედეგები /
პროდუქტები,რაც შეიძლება,შეიქმნას.
მოსწავლეები ერკვევიან,როგორ უნდა შეიქმნას სივრცული ფიგურები,ითვლიან ფიგურების ფართობებს მათი ასაკობრივი ჯგუფის გათვალისწინებით.ერკვევიან სივრცული ფიგურების ყოფით ცხოვრებაში გამოყენების არსში.უყალიბდებათ ურთიერთდახმარებისა და თანამშრომლობის უნარი.უმაღლდებათ მოტივაცია,ქმნიან ფიგურებს.
8
პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები
ფერადი ფურცლები,ფანქრები,სახაზავი,მაკრატელი,წებო,მარკერი და ფლიპჩარტი.
9
პროექტის მსვლელობა(ძირითადი
აქტივობები)
კლასი დაყოფილი არის სამ ჯგუფად,თითოეულ ჯგუფს ეძლევა შესაბამისი დავალება:პირველი ჯგუფი-ააგებენ სამკუთხა პირამიდას და მოიპოვებენ ისტორიულ ცნობებს პირამიდების შესახებ.მეორე ჯგუფი-ააგებენ მართკუთხა პარალელეპიპედის ფორმის ფიგურას და მოიყვანენ ყოფით ცხოვრებიდან მაგალითებს,გამოთვლიან საკლასო ოთახის ფართობს.მესამე ჯგუფი-ააგებენ კონუსს და მოიძიებენ ინფორმაციას თუ სად,რომელ არქიტექტურის ძეგლებში გამოიყენება ის.
10
საგნებთან / საგნობრივ ჯგუფებთან ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი
შესაძლო კავშირი და პარალელის გავლება შეიძლება ისტორიის გაკვეთილთან (დაკვირვება ხუროთმოძღვრულ ძეგლებთან)
11
პროექტის ხელმძღვანელი
ხათუნა მხეცაძე
12
ხელმძღვანელის ელფოსტა
xat.xecadze@gmail.com
13
პროექტის ვებ-გვერდი /ბლოგი
khatunna.blogspot.com

Комментариев нет:

Отправить комментарий